Salam Ramadhan Al-mubarak






http://www.emocutez.com Dah lame agaknye rase tangan nie tak menaip...kaku pulak rase...hehe..sementara tunggu waktu berbuke nie geli hati la pulak nak menaip nie ..on je la..huu..  pejam celik pejam celik dah makin pening tut tut ramadhan pun tiba..masih sempat rasenye aku nak ucapkan salam ramadhan nie tak terlambat lagi kan kawan2 ?? Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada semua umat islam.. Haa..puase dah 15 hari nie .. mcam mne dengan puase korang oke ke tak bulan puase nie banyak pantang larangnye salah satunye errmm nak thu ?? tgok bawah..hehe



yang nie mesti korang tak tahan kan ade je mengganggu kan tangan pun gatal je nak naik...hihi jangan macam tu tak patut tak patuthttp://www.emocutez.com  sabar ye korang tahan nafsu tuhh...oke rasenye dah nak berbuke nie sampai sini dulu lah cerite lain hari cerita lagi yew,,,bubye selamat menjalani ibadah puase jangan lupe terawih malam nanti taw jangan nakal-nakal main mercun pulak nanti tak pasal2 hilang satu tangan dah tak boleh nak raye padan muke hahaha..
assalamualaikum :Dhttp://www.emocutez.com   





http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com




   



1 comment:

Nurul Syazana said...

Nice entry. Tapi yang korek hidung tu pernah terbuat. :)