REVIEW BLOG #1

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Alhamdulillah malam ini saya nak buat review sikit about blogger sorang ni. Sebenarnya ni merupakan review pertama yang saya buat..sebelum ni tak pernah buat pun,.tak pandai sangat babak mereview blog-blog orang ni..lebih suka menjadi blogger admirer je..hehh..ngeee !!!
lagipun semalam sesaja update status dalam fanpage blog nak cari blog untuk direview,saya fikirkan tak ada sambutan, ada jugak rupanya hehe..so terpaksalah buat jugak ...
Okay mai sama-sama kita jenguk blog DJH ni.


Blog Diari Jejaka Hangat








Tema blog DJH ni biru dan hitam ye,lawa jugak kan awesome gitu.,sesuai la untuk blog seorang lelaki. Header pun nampak lebih menarik dan simple dengan gandingan doodle dengan ico-icon yang perasan kiut miut tu..heee. Macam biasa blog DJH memaparkan artikel yang memang sentiasa segar dan bermanfaat untuk pembaca.
Saya buka, saya telusuri entri demi entri blog DJH . Yeah, memang tepat seperti yang saya sangkakan... Entri memang terbaik dan manthop! .
Dari sudut kreativiti blog, blog DJH  ni, memang nampak kemas, sedap mata saya memandang. Ditambah lagi dengan warna biru yang berlatarbelakangkan warna hitam yang menyejukkan hati.
Saya teroka sikit tentang DJH, baru saya tahu rupanya DJH sebaya dengan saya lah...hehe (sampingan sahaja)
kalau ingin mengenali DJH dengan lebih lanjut sila lah jenguk-jenguk blog DJH ye..korang just klik je gambar header DJH kat atas tu .

Alahamdulillah selesai sudah . selamat malam .


                                                                                               Myrah Lee,
30 April 2014



3 comments:

Aerill Hassan said...

Terima Kasih,Daun Keladi,
Lain Kali,Review Lah Lagi :D

Fatin Razali said...

@Mohamad Khairil : sama-sama. Insha Allah :)

Shad said...

BLOGWALKING SINI.. :D