hepy new year

Assalamualaikum....



Selamat pagi dan alhamdulillah kita masih lagi diberi kesempatan untuk melihat dunia yang indah ini serta melangkah ke tahun baru 2013. Syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah kurnianNya aku masih lagi berkesempatan untuk mengupdate blog yang tak seberapa rupa nie.


Ok...sekejap je kan mase berlalu.. pejam celik dah tiba pun taun 2013 berakhirlah sudah tahun 2012 . Mesti banyak kan kenangan pada tahun 2012 sukar untuk kita lupakan ! betol tak ?? ade pahit ade manisnya semuanya kita telah lalui . Dan sekarang pun masa untuk kita mulakan azam baru. Setiap manusia mesti ade azam dalam diri seseorang itu kan teruskanlah niat suci itu dengan baik ye.. 


Tahun baru nie adik aku dah masuk darjah 2 dah. Pagi tadi awal benar bangun Dia yang bangun dulu daripada aku sebelum ni tak pernah-pernah pun macam tu ..excited sangat kot nak pergi sekolah maklumlah hari pertama persekolahan mesti tak sabar-sabar nak jumpe kawan-kawan baru kat sekolah tu ye dik ... 

Ok korang ... azam baru aku tahun ni aku tak nak marah-mrah lagi n aku akan buat kerja dengan lebih bersabar.. 

Setakat nie dulu next sambung lagi ye ..bye .semoga tahun 2013 menjadi tahun yang paling indah buat anda semua..

selamat tahun baru 2013. 


try bukak nie confirm buat korang tersenyum ... 







No comments: