CABARAN 30 HARI: #5 | 3 PERKARA YANG ANDA INGIN KATAKAN KEPADA BEKAS KEKASIH

Assalamualaikum to all reader :)

haipppp...giler mencabar task kelima ni...haish macam manalah boleh terfikir nak letak soalan macam ni . ishh memang mencabar sangat - sangat kan

erkkkkk....nak cakap ape nie ? 

Ex bf FR ? ade ke ? mase darjah 6 adelah kot . sekarang tinggal admire je hahaha..

hmm nak ucap terima kasih lah . 

kepada awak --->  

terima kasih sebab sudi berkenalan dengan saya dulu .

terima kasih sebab memahami saya.

dan..

terima kasih sebab belanja saya aiskrim lolipop.



hahaha,,giler zaman cinta monyet ni . dah tak boleh banyak-banyak sangat nanti sentap pulak kang ..huahuahua .





Sekian.

Fatin Razali
sept072014.

2 comments:

nana liena said...

bila dah matang ni/dah besar ni teringat zaman cinta monyet mmg kelakor habis.. mcm bodo2 ja perangai masa tu..hoho..

btw,nice header la..! :)

Adilah. Isharudin said...

blogwalking sini. :-)sekolah lagi ye? belaja betul k! banggakan mak ayah!