Terima Kasih & Alhamdulillah ^_^

Assalamualaikum 




Ape khabar korang semua ? sehat tak ? Alhamdulillah semoga kita semua sehat walafiat . Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog walaupun sekejap. Esok dah sekolah , esok dah masuk hari  ketiga aku bergelar pelajar tingkatan 6  bawah  haha..baju barang-barang semua tak kemas lagi .hehe ambil mase sekejap ! . 

Okay , nak dijadikan cerita tengok tajuk tu dulu...haa !! dah tengok belum tu ? kalau belum wajib tengok tau. Mungkin korang  keliru kan kenape tajuk macam tu kan ! aku pun keliru nak letak tajuk ape hah blank punye  pasal aku tibai je lah malas nak fikir panjang. Okay *pasal tajuk pon panjang lebar ka* : ) ! . 

Okay aku nak ucapkan terima kasih kepada  SIDIA sebab sudi review blog aku  bila bukak je cbox dia cakap 
aslmkum..kita dah review blog awak. :) * . 
 Wah wah dalam hati aku berkata "aikk..tersentak! tak pernah-pernah  pulak blog aku ni direview tibe-tibe je "  hik hik  ! sejujurnye aku cakap sepanjang aku blogging ni blog aku tak pernah direview pon  tapi hari ni terkejut pulak .  terkejutnye..btw terima kasih ye awak. :). Dan Alhamdulillah sebab aku menang GA dari Izah taw . First time menang ! banyak mane dah aku join segmen / GA ni asyik  kalah je , Tapi hari ni rezeki aku kot . Aku menang keychain . dah inform sponsor dah tapi dye tak bagi respon lagi . Ape pun terima kasih semua penyokong-penyokong blog aku yang support aku selama aku berblogging .Sayang korang semua . :) .
okay mungkin setakat ni dahulu entry untuk kali ni . Aku nak gi iron baju sekolah pulak dan selamat kembali ke sekolah . Sape masuk form 6 taon ni ? sila angkat tangan , kite geng tau ! :) . Okay selamat malam semua . 




Yang benar,
Mirah Graphic

8 comments:

Unknown said...

wah..form 6..belajar rajin2 tau.pastikan dapat 4 pointer setiap sem..hehe.. :)

Nurul Fatihah Binti Mohd Sobri said...

terima kasih jugak. semoga ukhuwah ini berpanjangan. :)

Fatin Razali said...

nana:yup. terima kasih .insyaallah I try

Fatin Razali said...

Nurul : insyaallah .amin :)

Admin said...

Wahh best kena review, bukan mudah nak direview ni.

Panduan Blogger Blogspot Malaysia - Top 3 Blog Pendidikan Terbaik Blogger Malaysia

Fatin Razali said...

Hasrul : hehe..first time direview :)

Unknown said...

hye nama saya amer jaya. empunya blog amercorner.com.
Saya ingin menjemput tuan blog untuk join giveaway pertama saya untuk tahun ini.

Harap sudi ya. selamat berblogging. :D
http://www.amercorner.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html
giveaway tamat . 8.6.2013

Unknown said...

hye saya pengajur Ga ni dan nak pelawa and menjemput
tuan blogger untuk join GA saya ni yer. :D

Harap sudi ya. selamat berblogging. :D
http://www.amercorner.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html